pas de pilote audio sur windows7 avec Hp dx 6100 MT (852 Views)
Reply
Occasional Visitor
ascko
Registered: ‎10-22-2011
Message 1 of 5 (852 Views)

pas de pilote audio sur windows7 avec Hp dx 6100 MT

Please use plain text.
Honored Contributor
Paul Tikkanen
Registered: ‎04-11-2007
Message 2 of 5 (847 Views)

Re: pas de pilote audio sur windows7 avec Hp dx 6100 MT

Please use plain text.
Occasional Visitor
ascko
Registered: ‎10-22-2011
Message 3 of 5 (845 Views)

slt.Le pilote audio que vous me proposez ne prends pas en comtpe mon materiel informatique.Que faire je suis a bout de soufle.je ne veux pas prendre un autre systeme sur mon ordinateur HP Compaq dx6100 MT.

Aussi je n'ai pas les moyens d'acheter un autre PC.

Merci pour votre aide et a bientot.

ASCKO.

Please use plain text.
Honored Contributor
Paul Tikkanen
Registered: ‎04-11-2007
Message 4 of 5 (843 Views)

Hi:

I don't understand French. I am using the Bing Translatior, so please bear with me.

Does your PC have a different audio card that does not come with the PC?

If so, what is the model name and number of your add-on audio card?

The driver I proposed is the audio driver that will work for the onboard (integrated audio) that comes on the motherboard of that model computer.

There are no Windows 7 drivers for your model PC, but you can usually use the Windows Vista drivers and they work as well.

If you need the 64 bit driver, I can probably find that one too for Windows Vista.

Salut:

Je ne comprends pas français. J'utilise le Translatior Bing, donc Veuillez porter avec moi.

Votre PC a-t-elle une carte audio différente qui ne vient pas avec le PC ?

Dans l'affirmative, quel est le nom du modèle et le numéro de votre carte audio Add-on ?

Le pilote, j'ai proposé est le pilote audio qui travaillera pour l'embarqué (audio intégré) qui vient sur la carte mère d'ordinateur de ce modèle.

Il n'y a pas de pilotes pour votre modèle de PC, Windows 7, mais vous pouvez généralement utiliser les pilotes Windows Vista et ils travaillent aussi bien.

Si vous avez besoin du pilote 64 bits, je ne vois probablement qu'un trop pour Windows Vista.

Paul

Please use plain text.
Moderator
RASHMI
Registered: ‎05-20-2004
Message 5 of 5 (834 Views)

Hi ascko,

Thanks for using HP forums!

Could you please converse in English? This will help everybody in the Forum understand the discussion and allow them to participate as well.

Thanks,
Rashmi
Forum Moderator
Please use plain text.
The opinions expressed above are the personal opinions of the authors, not of HP. By using this site, you accept the Terms of Use and Rules of Participation